2009-07-13

Udda bitar i förändring

Jag skissar just nu på att förändra den här bloggen, tanken är att rikta in den mot kreativitet och skapande i alla dess former. Det finns flera anledningar till detta, dels så vill jag fokusera mitt skrivande, inte bara snacka om sådant som faller mig in utan syfte och mål. Jag känner också att jag själv vill bli mer kreativ och ett arbete med en blogg om kreativitet skulle kunna vara en sorts motor. Sedan skulle det ju vara roligt om man kunde locka fler läsare än släkt och vänner till bloggen, kanske kan andra som är intresserade av kreativitet i dess olika former hitta något läsvärt här i framtiden.

1 comment:

- said...

Jag finner att Facebook och Twitter är bättre platser för slumpmässiga tankar om saker i största allmänhet, med syfte att bygga eller underhålla sociala relationer. Så, det låter som en bra förändring.

/Peter