2006-11-27

Tusen små saker

Så vad gör man när man har tusen saker att göra varje dag, när man egentligen inte har tid att sitta framför datorn med sådant som bara är kul, jo då skapar man en ny blogg... ja eller så blev det för mig i alla fall.
Tusen saker kanske är överdrivet men många är det. Först och främst så har jag ju Vidar, mitt lilla knytt som jag vill vara med dygnet runt, leka med och busa med. Sedan har vi Knyttets mamma som jag också vill leka med. Å så jobbar jag ju med något som hänger med i bakhuvudet hela dagarna och långt in på nätterna. Sedan har jag kommit på den befängda idén att plugga till lärare på mer än halvtid på distans, visst är det kul och kommer bli bra för ekonomin en dag men det är rätt tungt. Utöver detta har jag ett litet företag på sidan om, en brinnande rollspelshobby, konstnärsdrömmar, författaridéer och massor, mängder och högvis med projket i byrolådor, mappar och inte minst i huvudet.

Så nu är klockan långt över läggdags för en något stressad småbarnspappa men för mycket vilja och för lite tid. God Natt, var ni än är....

No comments: