2006-11-28

Saknar sena nätter

Vanligtvis går jag och lägger mig runt 22 nuförtiden. Då har jag och Josefina fått minst två timmar Vidar-fri tid, vi har hunnit titta på LOST eller Medium eller göra något annat utan vår ettåring hängande, klängande, gnällande på oss. Men jag saknar dom riktigt sena kvällarna/nätterna. Innan Vidar gick vi och la oss tidigast midnatt och inte sällan runt tre. Det var sköna stunder, när man kunde sitta bredvid varandra med var sin dator och mecka web, photoshoppa, slösurfa eller kommunicera på något forum. Nu är man helt död dagen efter om klockan hinner bli 23 innan man somnar. Det värsta är att min kreativitet inte vaknar förrän efter 21, men det kommer väl en tid då man kan återvända till lite senare kvällar... får man hoppas.

Godnatt, se upp Morfeus för nu kommer jag.

No comments: