2009-08-30

Lite gnäll och lite annat


Jag är så jävla trött hela tiden. Har haft ont i halsen av och till i snart en månad nu, en sådan där förkylning som aldrig blir något. Utöver det så känns det som min arbetsplats håller på att kollapsa totalt. Och eftersom Medieprogrammet med största trolighet kommer att sluta finnas som valbart program på gymnasiet om två år så har jag snart inget jobb kvar. Det är ialla fall tur att man har underbara elever och trevliga kollegor. Men mitt kreativitetsprojekt håller mig sysselsatt i huvudet och det gillar jag. Jag har något att klura på i bakhuvudet hela tiden. Om två dagar så ska jag ta mig an en kreativ utmaning, prova på något jag inte gjort förut, ett nytt kreativt uttryck. Det gillar jag. Jag rekommenderar att ni håller koll på mediekursen.se den första september för då får ni veta vad det är jag ska göra den här månaden. Och om ni vill så finns det också chans att delta i en tävling med fina priser men mer om det på mediekursen i september.

4 comments:

Johan said...

Ooh, tävling! Jag vill vara med!

Unknown said...

Ja du får gärna vara med, men jag undrar om du verkligen vill....

Unknown said...

kommer Medialärarna verkligen bli tvärutan jobb, finns det inte nått sätt att fortsätta?

Unknown said...

man kunde ju hoppas att typ vår chef skulle kunna fundera ut något sådant... men det är nog för mycket begärt.