2007-06-06

Klockan är fyra ormar

22:22 och det är ljust som mitt på dagen. Det är härligt med norrland på sommaren. Lika varmt här som i södra sverige men ljusare längre på dagen. Superskönt.

Det har varit en härlig dag idag trots att det var nationaldag. Vidar, jag och Josefina har tagit det lungt, käkat på sibylla, lekt i solen och bara slappat hela dagen. Nej föresten jag har ju faktiskt storstädat vårt äckliga badrum. Var tvungen att sanera lite efter hela familjens magsjuka. Men annars har det varit mysigt.

Imorgon tar treorna studenten så då får man gå på fin lunch och kramas lite med sina fina mediaelever. Det kommer kännas tomt efter dom, jag har ju endå umgåtts med dom i två år nu. Sedan är det vanlig avslutning för ettorna och tvåorna på fredag och så är det bara en veckas efterarbete kvar för oss lärare. Sedan är det sommar ta mig fan.

No comments: